Vergadertafel

Werken bij Elatro

Onze klantenkring bestaat uit huisartsenpraktijken door geheel Nederland.
Als een van de weinigen zijn wij gespecialiseerd in Apple en Open Source oplossingen.

Ter uitbreiding van onze dienstverlening zoeken wij enthousiaste collega's die het een uitdaging vinden om onze klanten te ondersteunen en het leuk vinden om mee te bouwen aan ons bedrijf.

Wij zoeken medewerkers die:

  • Graag persoonlijk contact hebben met klanten
  • Affiniteit hebben met huisartsenzorg
  • Thuis zijn in Apple, Linux en Windows systemen
  • Zelfstandig en oplossingsgericht kunnen werken

Momenteel zijn wij op zoek naar een

Systeembeheerder Linux en Apple

We zoeken een systeembeheerder die niet bang is voor een terminal, graag zelf sleutelt aan oplossingen en warmloopt voor Linux, netwerken en het implementeren van Open Source oplossingen. Iemand die wil meebouwen aan een online platform dat de zorg beter, sneller en eenvoudiger maakt.

Wat ga je doen?

  • Je ontwikkelt en onderhoudt ons eigen platform voor de eerstelijnszorg
  • Je beheert en verbetert onze interne en externe infrastructuur
  • Je beheert netwerken van aangesloten praktijken door het hele land
  • Je monitort systemen, houdt verbindingen stabiel en ziet problemen vóór ze zich voordoen
  • Je ondersteunt onze collega’s en klanten in de zorg – met wie we dagelijks schakelen

Wat bieden wij jou?

  • Een plek in een compact, technisch sterk team met veel vrijheid
  • 24 tot 40 uur per week, afhankelijk van jouw voorkeur
  • Flexibele werktijden en deels thuiswerken
  • Een salaris dat past bij jouw ervaring en vaardigheden
  • Werken aan projecten die écht van waarde zijn voor de zorg

Wat breng jij mee?

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Gedegen kennis van Linux en open source software
  • Rijbewijs B (soms bezoek je een praktijk op locatie)
  • Je werkt zelfstandig, maar bent ook een teamspeler
  • Je denkt pragmatisch, handelt snel en houdt van techniek

Technisch profiel (waar jij blij van wordt):

Linux – Open Source – Proxmox – Redmine – Zimbra – PHP – HTML/CSS – Python – MySQL

Servicedesk medewerker

Als servicedesk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze eindgebruikers, je vindt het leuk om deze te woord te staan en verder op weg te helpen. Hierbij denk je proactief mee hoe een probleem voorkomen kan worden en weet dit op eenvoudige manier over te brengen aan de eindgebruiker.

Je werkzaamheden bestaan uit:

  • Afhandelen eerstelijns hulpvragen
  • Verzorgen van systeemdocumentatie
  • Onderhouden van de knowledgebase voor eindgebruikers
  • Beheren van Microsoft365 tenants
  • Beheren van de websites van onze klanten

Wij bieden:

  • 24 - 32 uur per week
  • Flexibele werktijden
  • Werklocatie op ons kantoor in Renkum
  • Deels thuiswerken mogelijk
  • Een passend salaris afhankelijk van kennis en ervaring

Wij vragen:

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift
  • Rijbewijs B
  • Passie voor ICT

 



 

Back to top